28 Aralık 2013 Cumartesi



Beni Affet 467.Bölüm 31 Aralık 2013 Star Tv

Beni Affet 467.Bölüm 31 Aralık 2013 Star Tv Full izle Son Yeni Bölüm Star Tv Beni Affet izle,Beni Affet Son Bölüm izle,Beni Affet Dizisi,Beni Affet Dizi Müziği,Beni Affet Yeni Bölüm izle,Beni Affet Fragmanı, , , , , , ,

Beni Affet 467.Bölüm 31 Aralık 2013 Star Tv,Türkiyeden ve Dünyadan Beni Affet Dizisi fragmanı Tvbeniaffet.blogspot.com ayrıcalığı ile izleyebilirsiniz. Beni Affet Dizisi fragmanı geniş özet görüntüleri video olarak eklenmektedir. 31 Aralık 2013 günü Star Tv kanalında ekranlara gelen Beni Affet 467.Bölüm 31 Aralık 2013 Star Tv programını sorunsuz bir şekilde sitemizde izleyebilirsiniz. 

Beni AffetStar TV'de yayınlanan dram türündeki Türk televizyon dizisidir. 2011 yılında Show TV başlamış olup, 2012 yılında Star TV'ye transfer olmuştur. halen devam etmektedir.Hafta içi hergün yayınlanmaktadır.



Osman KOZAN, yıllar önce Kayseri’den gelmiş ve Ankara’nın sayılı zenginleri arasına girmiş bir iş adamıdır. Siteler’de bir atölye ile başlayan mobilya üretimini, şimdi bir mağazalar zincirine, şirketini de Ortadoğu’ya ihracat yapan büyük bir Holding’e dönüştürmüştür. Katı bir adamdır Osman. Disipline her şeyden çok değer verir. Şirketi ve ailesini adeta ‘demir yumruk’la yönetir. Ancak işte çok iyi işleyen bu yöntem, ailede maalesef işlemez.Çocuklarının ayrı ayrı mutsuzluğuna sebep olur Osman. Tabii Karısı Zühre’nin de.
Ailenin büyük kızı Yıldız, babasının ortaklık kurduğu Doğulu bir ailenin oğlu Ferman ile adeta iş antlaşmasının bir uzantısı olarak evlenir. Her ne kadar kocası kendisine son derece saygılı olsa da, kaynana Sultan ile arası hep biraz mesafeli olur.

Osman KOZAN, yıllar önce Kayseri’den gelmiş ve Ankara’nın sayılı zenginleri arasına girmiş bir iş adamıdır.Siteler’de bir atölye ile başlayan mobilya üretimini, şimdi bir mağazalar zincirine, şirketini de Ortadoğu’ya ihracat yapan büyük bir Holding’e dönüştürmüştür. Katı bir adamdır Osman. Disipline her şeyden çok değer verir. Şirketi ve ailesini adeta ‘demir yumruk’la yönetir. Ancak işte çok iyi işleyen bu yöntem, ailede maalesef işlemez.Çocuklarının ayrı ayrı mutsuzluğuna sebep olur Osman. Tabii Karısı Zühre’nin de.

0 yorum:

Yorum Gönder

En Fazla Okunanlar

 
© 2013 Beni Affet Yeni Bölüm izle Son Bölüm | Beni Affet izle © 2013 Beni Affet Son Bölüm izle Beni Affet Dizisi Beni Affet Dizi Müziği ,Beni Affet Yeni Bölüm,Sitemap,